توطئه جدید آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در کشور عراق آغاز شده است
کد خبر: 4112601
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

 توطئه جدید آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در کشور عراق آغاز شده است

امام جمعه موقت بیله‌سوار ضمن تشریح توطئه جدید آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در کشور عراق گفت: برای ایالات متحده آمریکا فرقی نمی‌کند می‌خواهد چه کشوری را با زمینه اقتصادی و مالی فلج کند.

امام جمعه بیله سوار افضل نیابه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمود فاضلی‌نیا، امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار، ۱۶ دی‌ماه، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این هفته بیله‌سوار، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به دیدار‌های اخیر مقام معظم رهبری با بیت حضرت آیت الله مصباح یزدی، اعضای ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا اشاره کرد و این جلسات را جزء دیدار‌های متفاوت معظم له قلمداد نمود و از آن به عنوان چشم انداز مهم فرهنگی و تبیینی در زمان حساس کنونی یاد کرد.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به رزمایش موفقیت آمیز ذوالفقار ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی صد در صدی نیرو‌های مسلح کشور برای رویارویی با هر گونه تعدی و تجاوز به امنیت سرزمینی خبر داد و افزود: نیروی هوایی، زمینی و دریایی مسلح جمهوری اسلامی ایران، در هر زمان آماده جانفشانی هستند و هر گونه اقدام علیه منافع و امنیت ایران مقتدر اسلامی پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده‌ای به دنبال خواهد داشت.

فاضلی‌نیا در ادامه با تشریح توطئه جدید آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در کشور عراق، افزود: برای ایالات متحده آمریکا فرقی نمیکند می‌خواهد چه کشوری را با زمینه اقتصادی و مالی فلج نماید، هر کشوری که بخواهد جلوی غارت گری و قلدر مآبی آمریکا بایستد آن را به طرق مختلف از جمله با یک بحران ساختگی اقتصادی تضعیف می‌نماید که اینجاست باید کشور‌های مسلمان منطقه با اتحاد و قرار دادن واحد ارزی مشترک در مبادلات خود، این دسیسه‌ی آمریکایی_صهیونیستی را خنثی نمایند.

امام جمعه موقت بیله‌سوار در ادامه با اشاره به علاقه و تمایل برخی کشور‌های دوست و همسایه به عادی سازی با رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، خطاب به آنان گفت: با دستان خودتان گور‌های خودتان را کندید چرا که عادی سازی روابط با رژیم جاعل صهیونیستی یعنی مرگ تدریجی تاریخ، مدنیت و حکومت شماست. یادمان نرفته که رهبر عزیز‌تر از جانمان فرمودند که اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و الان تمامی قرائن و شواهد که به اذعان نظریه پردازان خودشان مطرح است، حاکی از آن است که اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و نابودی اسرائیل نزدیک و حتمی است.

فاضلی‌نیا در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف بانوان گفت: حفظ هویت و ارزش زن در جامعه اسلامی امری ضروری است که بیشترین خیر و نیکی در وجود زنان است و این بیانگر این نکته مهم است که هیچ مکتبی به اندازه مکتب اسلام و مذهب شیعه نمی‌تواند جایگاه زن و مادر را در جامعه حفظ نماید.

امام جمعه موقت بیله‌سوار در پایان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در زمان حاضر درس ابراهیم نبی را برایمان تداعی میکنند و با اشک و خون دل خوردن در فراق عزیزانشان، درخت اسلام عزیز را آبیاری می‌کنند.

وی افزود: ما درس‌های زیادی از مادران و همسران شهدا گرفته ایم که مهم‌ترین آن‌ها درس فداکاری، حیا و حفظ عفت و حجاب آنهاست.

انتهای پیام
captcha